حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

آدم برفــی هم که باشی
دلت میخواهد کسـی در آغوشت بگیرد
دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد
تا گرمت کند ، تا آرامت کند
مهم نیست آب شدن... نیست شدن...
مهم آن آرامــش است
حتـی برای چند لحظه ...!

 



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت11:23---28 دی 1391
سلام.وب خیلی قشنگی داری و من خیلی دوسش دارم.به منم سر بزنی و نظر بدی ممنون میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, ] [ 20:22 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.